Skip to main content

Доставка

Всяка поръчка се обработва в рамките на същия работен ден, а изпращането се извършва до 2 работни дни (в зависимост от натовареността).

Доставката е безплатна и се извършва до избран от вас:

  • офис на Еконт
  • адрес

При невъзможност за изпълнение ще се свържем с вас, за да уточним следващите стъпки.

Начини на плащане

  1. Плащане чрез Наложен платеж с Еконт – получателят плаща при получаване на пратката от куриерска фирма Еконт.
  2. Онлайн плащане с карта чрез myPOS – предварително плащане чрез виртуален пос терминал.

 

Връщане и възстановяване на суми

При несъответствие на стоката с характеристиките, посочени в страницата, доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 7 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.

Внимание: При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да констатирате това в присъствието на куриера и да се обърнете към него за протокол за увредена пратка. Пратките на StarBox НЯМАТ опция отваряне и тест, тъй като всяка подаръчни кутия съдържа продукти изненада и в този смисъл клиентът не може да отвори кутията и да я върне, след като вече е видял продуктите вътре. Възможност за връщане има, ако кутията не отговаря на заявката или е с нарушен търговски вид.

В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 14 дни. Изискваме и държим възтановяването на суми да се осъществява с обратна операция по картата с която е направено плащането, за да избегнем в бъдеще проблеми при транзакции.